Hier vindt u het laatste nieuws en informatie over onze verwerkingstijden

Telefonische bereikbaarheid

We worden veel gebeld over de status van een dossier en de verwerkingstijden bij de geldverstrekkers. Voor de status van dossiers verzoeken wij u het Extranet te raadplegen. Voor overige vragen kunt u telefonisch contact met ons opnemen.

Spoedverzoeken

Vanaf maandag 22 januari veranderen de regels rondom het indienen van een spoedaanvraag. Het aantal spoedaanvragen is op dit moment hoog en zorgt daardoor voor een verstoring van het reguliere operationele proces.

Spoedverzoeken voor Huismerk kantoren
Vanaf 22 januari geldt dat er alleen spoed aangevraagd mag worden als MO.servicing niet op dagverwerking zit. Een spoedaanvraag dient dan wel aan een van de volgende voorwaarden te voldoen:

  • passeren binnen 5 werkdagen;
  • ontbindende voorwaarden verlopen binnen 5 dagen definitief en kunnen niet (nogmaals) verlengd worden. Er dient een bewijs, ondertekend door de verkopende partij, aangeleverd te worden;
  • er is een fout op onze acceptatie afdeling gemaakt.

Spoedaanvragen kunnen per mail worden ingediend (spoedverzoeken@mo-servicing.nl).

Let op! Spoed wordt in principe eenmalig per een dossier gegeven, een goed en compleet dossier is dus noodzakelijk.

Spoedverzoeken voor Basic Serviceproviding kantoren
Bent u aangesloten bij Basic Serviceproviding? Dan kunt u vanaf 22 januari alleen nog een spoedverzoek indienen als een dossier binnen 5 werkdagen dient te passeren.

Spoedverzoek indienen
Voldoet het verzoek aan een van de bovenstaande voorwaarden? Dan kunt u een spoedverzoek indienen via spoedverzoeken@mo-servicing.nl. Alleen deze via mail ingediende spoedverzoeken worden beoordeeld en altijd binnen 1 werkdag opgepakt.

Wij werken voor de volgende geldverstrekkers

Wij werken voor de volgende geldverstrekkers

Wij werken voor de volgende geldverstrekkers