Een spoedverzoek indienen
Telefonische bereikbaarheid
We worden veel gebeld over de status van een dossier en de verwerkingstijden bij de geldverstrekkers. Voor de status van dossiers verzoeken wij u het Extranet te raadplegen. Voor overige vragen kunt u telefonisch contact met ons opnemen.
Spoedverzoeken
Spoed zal enkel toegekend worden aan dossiers die voldoen aan de onderstaande criteria:
- de ontbindende voorwaarden verlopen binnen 5 werkdagen;
- de geldigheidstermijn van het dossier verloopt binnen 5 werkdagen;
- de passeerdatum is gepland binnen 7 werkdagen.
Een spoed aanvraag zal worden afgewezen indien naast een van de bovenstaande voorwaarden blijkt dat:
- het dossier binnen 2 weken voorafgaand aan het spoedverzoek is aangevraagd;
- de onderliggende documenten ouder zijn dan 2 maanden;
- het duidelijk is dat het dossier teruggehaald is bij een andere geldverstrekker om van een lagere rente gebruik te maken.
Spoedaanvragen kunnen per mail worden ingediend (spoedverzoeken@mo-servicing.nl).
Let op! Deze spoedprocedure geldt alleen voor aangesloten kantoren van Huismerk en FlexFront.